Hastalarımız sizin emanetlerinizdir. Hastalarımızın tedavi sürecinin hem refakatçilerimizle hem de ziyaretçilerimizle, profesyonel ekibimizin belirlediği kurallara uyarak daha sağlıklı ilerlemesine dikkat özen gösterilmelidir.
Refakatçi Politikası
Hastalarımızın yanında bir refakatçi olması tercih edilmektedir. Medikal olarak bir kişiden fazla refakatçi gereksinimi olması durumu hastanın doktoru ve hemşiresi tarafından değerlendirilir. Refakatçiler aşağıdaki hastane kurallarına uymaktan sorumludur. Kuralların ihlali durumunda ilgili kişinin refakatçilik durumu tekrar değerlendirilir.
• Acil durumlarda hastane tahliye alanları ve “Acil Çıkış”lar her katta bulunan tabelalarda gösterilmiştir. Lütfen kontrol edin.
• Hastalık/temas öyküsü olan (ateş, döküntü, burun akıntısı, öksürük vb.) kişilerin hastanede refakatçi olarak bulunmasına izin verilmez. Hastaya refakat ettiğiniz süre içerisinde bu belirtiler olursa, mutlaka hemşirenize bilgi verin.
• Refakatçiler el hijyeni ve hastanın kliniğine uygun olarak alınan izolasyon önlemleri hakkında bilgilendirilir. Hastane enfeksiyonlarının önlenmesinde sizlere de görev düştüğünü unutmayın. El hijyeni ve enfeksiyon kontrol kurallarına uyun.
• Hastanızla ilgili belirtmek istediğiniz özellikli durumlar varsa (ilaç ve yiyecek alerjileri vb.), doktor ve hemşirenize mutlaka bildirin.
• Refakatçilerin doktor ve hemşirenin bilgisi dışında hastaya herhangi bir uygulama yapmasına izin verilmez.
• Yemek tepsileri odanızdan alınacaktır, yönlendirmeler dışında çevrenizdeki farklı alanlara boş yemek tepsilerini bırakmayın.
• Hastaya bağlı tıbbi cihaz ve ekipmanlara müdahale etmeyin. Cihazların alarm vermesi durumunda hemşirenizi bilgilendirin.
• Oksijen kullanan hastalarının güvenliğini sağlamak için, oksijen tüpü / maskesi ve ekipmanı yanında parlayıcı veya yanıcı maddeler bulundurmayın (sigara, çakmak, kibrit, yanıcı sprey vb)
• Hastanızın düşme riski olduğu hemşireniz tarafından size bildirildiyse, hastanızı tek başına ayağa kaldırmayın, tuvalete gitmesi gerektiğinde mutlaka hemşirenizden destek isteyin.
• Hastanın beslenmesi tedavisinin bir parçası olduğu için, hastane dışından yiyecek, içecek getirilmemeli, hemşireye danışılmadan hastaya hiçbir yiyecek, içecek verilmemelidir.
• Tedavi ve bakım hizmetlerinin aksamaması için hemşirenizden izinsiz hastanızı servis dışına çıkarmayın.
• Refakatçilerin gerek görüldüğünde (hastaya girişim yapılacağı zaman vb. durumlarda) hasta odalarından çıkmaları, hastanın mahremiyetine özen göstermeleri beklenir.
• Hastanızla ilgili endişe ettiğiniz durumları hemşirenize bildirin.
• Sessiz ve huzurlu bir ortam sağlanması için, hasta odası ve servis koridorlarında yüksek sesle konuşulmaması, yüksek sesle telefonda görüşülmemesi beklenir. Ayrıca, odalarda bulunan televizyonlar başkalarını rahatsız etmeyecek şekilde kullanılmalıdır.
• Şüpheli bir durum ya da şahısla karşılaştığınızda, mutlaka hemşirenizi bilgilendirin veya güvenlik görevlisinden yardım isteyin.
• Hastane içerisinde tütün ve alkol kullanımı, yasalar ve hastane kurallarına göre yasaktır.
Çocuk hastalardaki refakatçiler için de aynı kurallar geçerli olup, çocuk hastalar odada tek başına bırakılmamalıdır.
Anlayışınız ve işbirliğiniz için HG HOSPITAL ailesi olarak teşekkür ederiz.
Konum
HastanemiziZiyaret Edin
Hastanemizi ziyaret ederek bütün sağlık hizmetlerinden profesyonel kadromuzla sağlık hizmetlerinden faydalanın
ADRES
Üngüt Mevkii Onikişubat Kahramanmaraş
TELEFON
4444 46 46
E-POSTA
info@hghospital.com
Sosyal Medya Linkleri:
Sosyal Medya Linkleri:
HG Holding Kuruluşudur
Hayatınız Güvende
444 46 46
Randevular, birim hizmetleriyle ilgili bilgiler için